Veelgestelde vragen
Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.
1.Hoe word ik lid van de Hollandse Zorg Groep ledenservice?
Je kunt lid worden door het aanmeldformulier op onze website in te vullen of door telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Het aanmeldformulier vind je hier of bel naar 085 130 99 44
2.Wat zijn de voordelen van de ledenservice van de Hollandse Zorg Groep?
Als lid profiteer je van het diverse voordelen waaronder:
-
-
-
- Exclusieve toegang tot ledenactiviteiten
- Onze nieuwsbrief ieder kwartaal
- Gemakkelijke toegang tot antwoorden op jouw zorg gerelateerde vragen
- Kortingen op producten en diensten
-
-
3.Wat zijn de kosten van de Ledenservice?
De ledenservice van de Hollandse Zorg Groep kost € 25,00 per jaar. Deze kunt u via een factuur of door automatische incasso betalen.
Na aanmelden kunt u direct gebruik maken van alle voordelen en diensten die wij onze leden bieden.
Meld u hier aan
4.Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Je kan je gegevens wijzigen door in te loggen op mijn.lvdhzg.nl en daar je gegevens te veranderen. Ook kun je telefonisch contact opnemen met de klantenservice op 085 130 99 44 om je gegevens te wijzigen.
5.Hoe zet ik de ledenservice stop?
Opzeggen kan schriftelijk of per e-mail (info@lvdhzg.nl). Vermeld hierbij altijd je naam, lidmaatschap nummer en de reden van opzegging. Houd wel rekening met de opzegtermijn zoals beschreven staat in de algemene voorwaarden.
6.Voor wie is het lidmaatschap geldig?
Het Lidmaatschap is geldig voor heel jouw huishouden. Ieder die bij u op hetzelfde adres woonachtig is, is samen met jou lid. Voor de jaarlijkse contributie van € 25,00 euro
7.Kan ik mijn lidmaatschap tijdelijk pauzeren?
In sommige gevallen is dit mogelijk, neem gerust contact met ons op via de mail (info@lvdhzg.nl) of bel naar 085 130 99 44. Wij zullen samen met u de mogelijkheden bespreken.
8.Ik ben mijn ledenservicepas verloren. Wat nu?
Dit kan uiteraard gebeuren. Geen zorgen dit lossen we samen op. Neem contact met ons op en we sturen je een nieuwe kaart toe. Per jaar kunt u kosteloos één vervangende pas aanvragen. Verliest u uw pas in hetzelfde jaar nogmaals? Dan zullen wij een kleine bijdragen van € 2,50 vragen voor het maken van de nieuwe pas.
In de tijd dat u geen pas beschikt kunt u tijdelijk gebruik maken van de voordelen en diensten met uw lidmaatschap nummer.
9.Wat gebeurd er als is niet betaal?
Als wij je betaling niet optijd ontvangen zullen wij je een herinnering sturen. Mocht betaling na de herinnering uitblijven zullen wij je lidmaatschap (tijdelijk) stop zetten en kunt je geen gebruik meer maken van de voordelen. Zijn er problemen rondom de betaling? Neem gerust contact met ons op – wij denken graag met je mee voor een oplossing
10.Hoe neem ik contact op met de ledenservice?
De ledenservice van de Hollandse Zorg Groep is te bereiken via:
Telefoon: 085 130 99 44 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en 14:00 tot 16:00 uur)
Email: info@lvdhzg.nl
Openingstijden kantoor: maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00
Adres
Wilgenlaan 3
2651 TA Berkel en Rodenrijs
Contact
085 130 99 44(maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12.00 uur en 14.00 tot 16.00 uur)
info@lvdhzg.nl