Hzg Leden



Productcategorieën

  • Er bestaan geen productcategorieën.

Garantie en klachten

Klachtenprocedure van de Hollandse Zorg Groep

Als lid van de Hollandse Zorg Groep heb je toegang tot onze klachtenprocedure. Uiteraard doen wij er alles aan om de zorg zo goed mogelijk en naar jouw tevredenheid uit te voeren. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Wij bieden je daarom drie mogelijkheden om je klacht bij ons kenbaar te maken.

Melden bij medewerker van de Hollandse Zorg Groep

Als je een klacht hebt, kun je dit direct melden bij één van onze medewerkers. Deze zal de klacht met jou bespreken en samen met jou naar een oplossing zoeken. Kom je er samen niet uit, dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij de directie van de Hollandse Zorg Groep (via: info@hollandsezorggroep.nl). Vermeld hierbij altijd dat je klacht betrekking heeft op het lidmaatschap. Er wordt dan binnen 2 werkdagen telefonisch contact met je opgenomen. De directie zal met jou in gesprek gaan over je klacht met als doel deze naar tevredenheid op te lossen.

Vanzelfsprekend heb je altijd het recht om rechtstreeks contact op te nemen met onze onafhankelijke externe klachtenfunctionaris zonder tussenkomst van de Hollandse Zorg Groep.